Shop Mobile More Submit  Join Login
FMA :: Love Language by rockinrobin FMA :: Love Language by rockinrobin
tumblr: [link]

I'm still new to this whole comic-making business. but I want to get better at drawing comics. so I guess practice practice practice huh? this one was fun to draw. the last panel was my favorite to draw. x)


Fullmetal Alchemist & Royai, LingFan, AlMei, and EdWin
Add a Comment:
 
:iconnarutomustdie:
narutomustdie Featured By Owner Jun 10, 2015  Hobbyist Traditional Artist
No less supportive just slightly more violent!
Reply
:iconkitty24kat:
kitty24kat Featured By Owner Apr 20, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I love Winry and she's my favorite character but I couldn't help but laugh at how true this is XD
Reply
:iconbluemoon4601:
BlueMoon4601 Featured By Owner Apr 19, 2015  Hobbyist Traditional Artist
XD
Reply
:iconbeatlemaniac01:
Beatlemaniac01 Featured By Owner Mar 11, 2015  Hobbyist Writer
Poor Ed!
Reply
:iconuniteddestiny:
UnitedDestiny Featured By Owner Dec 11, 2014  Student Digital Artist
XD So true though!
Reply
:icon1idiz:
1idiz Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist
That's true love :'3
Reply
:iconvhallyr:
Vhallyr Featured By Owner Dec 17, 2012
Yes, exactly! :D
Reply
:icondarkmousyrulezall:
DarkMousyRulezAll Featured By Owner Nov 20, 2012  Hobbyist Writer
:rofl:
Reply
:iconzer0anonymous:
zer0anonymous Featured By Owner Nov 20, 2012  Student General Artist
OMG XDDDDD :rofl:
Reply
:iconfruitbatslyra:
fruitbatslyra Featured By Owner Nov 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Lol! Poor Ed! :XD:
Reply
:iconisiscw:
isiscw Featured By Owner Nov 12, 2012
Oh so true. :D
Reply
:iconanime4life14:
anime4life14 Featured By Owner Nov 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Lol so true!
Reply
:iconlailari:
Lailari Featured By Owner Oct 30, 2012
perfect! love it :clap:
Reply
:iconpurplefire40:
Purplefire40 Featured By Owner Oct 30, 2012  Hobbyist General Artist
Leave it to Winry to go over the top. Nice work!
Reply
:iconwriternotafighter:
WriterNotAFighter Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist Writer
This made me laugh so hard. Very very perfect.
Reply
:iconpuppy83khfma:
Puppy83KHFMA Featured By Owner Oct 27, 2012
lol nice
Reply
:icongirjonasxoxo:
girjonasxoxo Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
GAHHHH *W*
Reply
:iconotakugirlpwnsall:
Otakugirlpwnsall Featured By Owner Oct 25, 2012  Student General Artist
LOL! XD
poor ed.
:{ (i moustache you a question.)
Reply
:iconbezawesome:
bezawesome Featured By Owner Oct 25, 2012  Hobbyist Traditional Artist
hahahaha so true!
nice job
Reply
:icont-manaitorofn00bs:
T-manaitorofn00bs Featured By Owner Oct 24, 2012
Winry is best Drill Sargent.
Reply
:iconspeedyalchemist:
SpeedyAlchemist Featured By Owner Oct 24, 2012  Student Writer
:rofl: This is great!
Reply
:iconkitkatnis:
kitkatnis Featured By Owner Oct 23, 2012  Hobbyist Artist
thats how she is lol
Reply
:icondoodling-is-life:
Doodling-is-Life Featured By Owner Oct 23, 2012  Hobbyist General Artist
TRUTH.
Reply
:iconeuphemialibritannia2:
WINRY IS BOSS LIKE THAT.
xD
Reply
:icontehnuclearmuffins:
tehnuclearmuffins Featured By Owner Oct 22, 2012  Hobbyist General Artist
This is fabulous. I love the last panel a very much :D
Reply
:iconsplitninja:
SplitNinja Featured By Owner Oct 22, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I'm working on my comic skills too.xD; It's a complete fail next to my realist style.^^;
BWAHAHAHA!!! This is so true! Can't you just feel the love in the last panel?:rofl:
Reply
:iconx3khloverx3:
x3KHloverx3 Featured By Owner Oct 22, 2012
lol that is great!!! ^-^
Reply
:iconpeppermix14:
peppermix14 Featured By Owner Oct 22, 2012  Student Writer
XDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconrilguia:
Rilguia Featured By Owner Oct 22, 2012  Student General Artist
hahaha so true and so cute!! =D
Reply
:iconcsicsus:
csicsus Featured By Owner Oct 22, 2012  Student Traditional Artist
so cute :D ...and actually sooo typical xD :heart:
Reply
:iconsunsnow:
SunSnow Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist General Artist
I find Lanfan especially adorable. :aww:
Reply
:iconeye-of-the-hawk:
Eye-of-the-Hawk Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
so. true.
Reply
:iconalliekat-meowmeow:
Alliekat-meowmeow Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
i love this! especially lan fan
Reply
:iconawkwardapartment:
AwkwardApartment Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
I saw this on Tumblr before DA XD
Reply
:iconiza-bee:
iza-bee Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist General Artist
Hahahahahaha :D Winry's face.......
Reply
:iconpinktwirlz:
pinktwirlz Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Writer
Ahh, young love.
Reply
:iconsofipitch:
sofipitch Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Writer
So true XD
Reply
:iconginevras:
ginevras Featured By Owner Oct 21, 2012
This is actually perfect. :love:
Reply
:iconarstyanthropologist:
ArstyAnthropologist Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist General Artist
Uh wow that's SO TRUE :P
Reply
:iconv-chan10:
V-chan10 Featured By Owner Oct 21, 2012
This is so perfect.
Reply
:iconandykimiko:
AndyKimiko Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
JAJAJAJAJAJA soooo much fun XDD
Reply
:iconchazfullmetal:
ChazFullmetal Featured By Owner Oct 21, 2012  Student General Artist
XD yes very true.

It did bother me a bit that whenever Winry saw Ed all beaten up / wounded and all she cared about was that the automail was (obviously) smashed. If it was a choice between my flesh-and-blood body and a fixable/replaceable prosthetic limb, i'd let whatever wanted to hurt me take the limb first. But i do get that it's part of her character and it can be interpreted that Winry cares for Ed just as much as her automail (if not more) but she takes out her inevitable anger on him for something relatively less important than his well-being. I also understand that the automail is an extension of Ed, to a degree and if it was smashed up then it would mean that he had been fighting again, which Winry dissaproves of (understandable, given how she saw Ed after he and Al tried to ressurect their mother and Al had to carry him to her house all bloody and with missing limbs, and then she attatched the automail, and I imagine that such operations - - especially unanaesthetised - can be traumatic for the person performing the surgery as well, particularly if it was for a childhood friend).

Why do i care so much about this? i just do. I suppose it's because i want to be a writer and i'm habitually analytical. :/
Reply
:iconhollieflame:
hollieflame Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist
love it! xD sooo true also! :3
Reply
:iconamynchan:
AmyNChan Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist General Artist
lawl!!!
Reply
:iconkannaasa:
KannaAsa Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist General Artist
So ...true XD
Reply
:iconsilverstar-alchemist:
silverstar-alchemist Featured By Owner Oct 21, 2012   Photographer
this is so so perfect.... :D
Reply
:iconmy5tic-lali:
My5tic-Lali Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist General Artist
:rofl: that is so true!
Reply
:iconsuayuko:
suayuko Featured By Owner Oct 21, 2012  Student Traditional Artist
Oh my goodness that last one. Absolutely perfect representation.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 21, 2012
Image Size
408 KB
Resolution
500×1189
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,308
Favourites
575 (who?)
Comments
48
×